Makine Mühendisleri İçin Ücretsiz Eğitimler



 1. SolidWorks ile 3D makine parçalarını modelleme uygulamaları kursuna işte buradan ulaşabilirsiniz.    Eğitim dili Türkçedir.

 2. Temel SolidWorks eğitimine buradan ulaşabilirsiniz. Eğitim dili İngilizcedir.
                   

3. Başlangıçtan ileri düzeye AutoCAD eğitimine buradan ulaşabilirsiniz. Eğitim dili Türkçedir


4. AutoCAD uygulamaları kursuna buradan ulaşabilirsiniz. Eğitim dili Türkçedir.  

                   

 5. Mühendislik Öğrencileri için Matlab eğitimine buradan ulaşabilirsiniz. Eğitim dili Türkçedir.    

                   

 6. Sıfırdan Phyton eğitimi için buraya  tıklayınız.

                   

 7.  Mastercam CAD, CAM, CNC programlama başlangıç dersine buradan ulaşabilirsiniz.

                   

 8. Solidcam CAD, CAM, CNC programlama başlangıç dersine buradan ulaşabilirsiniz.


     



 



 













Yorumlar

  1. Eğitimlerin çoğuna çok ihtiyacım vardı, çok işime yaradı teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Çok mutlu oldum işinize yaramasına.

      Sil
  2. Ilginiz için teşekkürler hepsi çok faydalı içeriklerin...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oyuk Dünya Teorisi (Hollow Earth)